Welcome !>>>I'm Sharing Hacking Tips & Tricks for beginner & Studiers<<<<<>>>You Can try to get Study..........

..Thank For Visit & read.>>>>>

Luxand Blink Face Recongnition Pro 2.3






ကၽြန္ေတာ္အခု ဒီ Face Recognition ေလးကိုတင္ေပးလုိက္ပါတယ္။ အမွန္အတိုင္း ေျပာရရင္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္နည္းနည္းေပ်ာ္သြားတယ္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ေရွ႕ကပို႔စ္ေလးေတြေရးၿပီးေတာ႔ ဟိုၾကည္႔ဒီၾကည္႔ နဲ႔ေပါ႔ဗ်ာ။ ဒီေကာင္ေလးရဲ႕ ဆိုဒ္ေလးကို သြားေတြ႔တယ္ဗ်ာ။ အဲ႔ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ လည္း ေနာက္ဆံုးထြက္တာကို  Full Version ေလးရေအာင္ေတာ႔ ႀကံဖန္ရတာေပါ႔ဗ်ာ။ အခုေတာ႔ Full Version ေလးရပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း စမ္းၿပီးသလို တျခားစက္ေတြမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္လုိက္စမ္းၿပီးပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္လိုက္ စမ္းတာ Laptop ေတြတင္မဟုတ္ပါဘူး။ Desktop ေတြမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္စမ္းၿပီးမွတင္ေပးလိုက္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အမ်ားစုသံုးၾကတာေတာ႔ Laptop ေပါ႔ဗ်ာ။ Desktop ေတြမွာသံုးမယ္ဆိုရင္ေတာ႔ ကင္မရာသာတပ္ထားလိုက္ေပါ႔ဗ်ာေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မ်က္ႏွာကိုေတာ႔ ဘယ္ညာ ေျဖးေျဖးခ်င္းလွည္႔ေပးဖို႔လိုပါတယ္။ သူလည္း ပံုေလးေတြနဲ႔ ျပေပးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Window ရဲ႕ Password နဲ႔ အတူတူပဲေပးရပါတယ္။ Face Recongnition ကို တစ္ခါတည္း Enable ေပးထားမယ္ဆိုရင္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သူသတ္မွတ္ထားတဲ႔ Minute အလိုက္ ကင္မရာေလးနဲ႔ Check ေနမွာျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မ်က္ႏွာ မဟုတ္ဘူးဆိုရင္ေတာ႔ အလိုလို ပိတ္သြားပါလိမ္႔မယ္။ ဖိုင္ဆိုဒ္ကေတာ႔ 16.7 MB ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အတူတူသံုးရေအာင္ဗ်ာ။

သူ႔ရဲ႕ Setting ပိုင္းေလးကို ကၽြန္ေတာ္ရိုက္ျပထားပါတယ္။ သိပ္မခက္ပါဘူး။ ၾကည္႔ၾကည္႔လိုက္ပါ ။ ေအာက္ဆံုး Tab ေလးက  Pro Settings ဆိုတာေလးကို ဝင္လိုက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ပံုနဲ႔ထပ္ျပေပးပါ႔မယ္။
 အခုျမင္ေနရတဲ႔ Enable Face Locking ဆိုတာေလးကို အမွန္ျခစ္ေလးေပးၿပီး၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လိုခ်င္တဲ႔ မိနစ္ေရြးေပးထားလိုက္ပါ။ ကိုယ္သတ္မွတ္ေပးထားတဲ႔ စကၠန္႔ေလးအတိုင္း စစ္ပါလိမ္႔မယ္။ အဲ႔ဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မ်က္ႏွာ မဟုတ္ဘူးဆိုရင္ေတာ႔ အလိုလို Lock က်သြားပါလိမ္႔မယ္။ ဒါက ကၽြန္ေတာ္ Full Version ေလးရေအာင္ လုပ္ထားတာေလးပါ။ အထဲမွာ တစ္ခါတည္းထည္႔ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပပါေစဗ်ာ။
Luxand Blink Face Recongnition Pro 2.3


Comentários:

Post a Comment

ေျပာခ်င္တာမ်ား ရွိက

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
©2012 M0N$T3R# Created by MÖN$TéR | Shad0w MÖN$TéR